Jak postupovat v případě výměny šperk?
- Šperk zabalte spolu s reklamačním formulářem (ve kterém uvede své jméno a příjmení, adresu, telefon a e-mail, číslo objednávky a popis reklamované vady zboží) a pošlete v původním balení (pytlíčku nebo krabičce) a pošlete Českou poštou službou cenné psaní v plastové obálce, kterou si můžete zakoupit na poště, nebo službou cenný balík. Prosíme, neposílejte zboží na dobírku ani kurýrní službou, takové zásilky nepřebíráme.
Pečlivě zabalenou zásilku na pošlete na adresu Lyu s.r.o., Opletalova 55, 110 00 Praha 1. - Podací (sledovací) číslo zásilky naleznete na zadní straně podacího lístku vámi odeslané zásilky. Pohyb zásilky můžete sledovat na stránce České pošty v sekci sledování zásilek.
- Potvrzení o přijetí zásilky vám odešleme na vaši e-mailovou adresu.
- Výměna bude zpracována v co nejkratší dobu.
- Cenový rozdíl, který vznikne mezi vráceným a novým šperkem doplatíte dobírkou nebo v případě, pokud si vyberete levnější šperk než ten, který jste vrátili, peníze budou vráceny na váš bankovní účet uvedený v obálce.
- Před odesláním šperku vás budeme kontaktovat prostřednictvím vašeho e-mailu.
Vaše zásilka musí obsahovat:
- Nenošený a nepoškozený šperk v původním balení.
- fakturu, která slouží jako záruční list (originál nebo kopie),
- vyplněný reklamační formulář
Výměnu vyřídíme dle vašich požadavek do 14 dnů.
SkvěléSperky.cz si vyhrazuje také právo na neschválení výměny v případech, jestliže šperk jeví známky viditelného nošení, značného povrchového opotřebení nebo mechanického poškození. Více informací o výměnách v odstavci XI. ve Všeobecných obchodních podmínkách. Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.